Min StrømAppen

App

Min Strøm

Gir bedre og mer proaktiv informasjonsflyt mellom nettselskapene og deres kunder. Med Min Strøm gir du dine kunder muligheten til å:

  • Motta informasjon om strømbrudd, planlagte utkoblinger eller andre feil i nettet
  • Rapportere inn feil eller annen informasjon direkte i appen
  • Se strømforbruk time for time

Ta tilbake kundedialogen

Min Strøm Appen

Her ser du varsel fra nettselskap, kunden melder inn fare og strømpris time for time

Vær i forkant og gi dine kunder muligheten til å gjøre mer selv og få et eierskap til sitt strømforbruk

Hva kan du se i Min Strøm?

  • Kommuniser direkte med kunden

    Med toveis kommunikasjon har du muligheten til å ha en direkte dialog med kunden

  • Informer kunden i tide

    Jobber du med eventuelle uforutsette problemer som for eksempel strømbrudd kan du informere kundene dine direkte i appen. Dette kan gjøres via foretrukket kanal, her brukes ofte Twitter, Slack, Facebook eller SMS-varsling.

  • Varsel fra kunde om farlige forhold

    Skulle kunden oppleve farlige forhold i nettet som trenger utbedring meldes dette i fra direkte i appen. Dette kan for eksempel være lysglimt, trefall på linje, tre nær linje, skade på kabelskap eller en åpen dør.

    Når et varsel om farlig forhold er sendt inn til ditt nettselskap går meldingen direkte til driftssystemet. I varselet har kunden mulighet til å legge ved tekst, bilde og koordinater for å gi deg så nøyaktig informasjon om forholdet så raskt og oversiktlig som mulig.

  • Jordfeil

    Hjelp kunden til å håndtere jordfeil selv. Kunden vil motta et varsel i Appen om at det er oppdaget jordfeil. I varselet til kunden kan du legge inn en lenke kunden kan trykke på som leder til en forklaring på hva jordfeil er og hva de må gjøre. I appen gir du også kunden mulighet til å se nøyaktig tidspunkt jordfeilen oppsto.

  • Nettleie

    Min Strøm gir full oversikt over den nye nettleie-modellen. Kunden får en visuell god oversikt over sitt effektforbruk og hvilke timer som inngår i månedsmaks.

     

Ønsker du mer informasjon om Min Strøm?

Vi hjelper deg i gang

Er du nysgjerrig på Min strøm eller hvordan du kan ta det i bruk så ta gjerne kontakt med oss så hjelper vi deg i gang.

Et skjema ble skjult fordi det krever informasjonskapsler for statistikk og markedsføring godkjennes for å lastes inn. Vennligst klikk her for å oppdatere dine preferanser for å se skjemaet.

Du som nettselskap tar et samfunnsansvar ved å gi kontroll til kunden. Dine kunder får blant annet oversikt over prissvingninger, tilstander i nettet og eget forbruk. Appen gir deg også unik kommunikasjon mellom deg som nettselskap og dine sluttkunder.

 

Hvorfor Min Strøm?

Bedre arbeidsflyt og planlegging

Hva vil du som nettselskap få oversikt over?

  • Umiddelbart varsel fra kunde ved feil eller fare direkte i planleggingsverktøyet
  • Bedre planlegging av kommende situasjoner med kommunikasjon med kunden
  • Driftspersonell kan enkelt informere sluttbruker direkte
  • Gir deg bedre arbeidsflyt og planlegging
Skjermbilde av varslinger i Quant Insight

Kundecaser

Kontaktpersoner

  • Myselie Nguyen

    Sales Executive, Services & Software

    (+47) 936 75 305

    Kontakt meg

Et skjema ble skjult fordi det krever informasjonskapsler for statistikk og markedsføring godkjennes for å lastes inn. Vennligst klikk her for å oppdatere dine preferanser for å se skjemaet.