WebinaropptakMin Strøm

Et skjema ble skjult fordi det krever informasjonskapsler for statistikk og markedsføring godkjennes for å lastes inn. Vennligst klikk her for å oppdatere dine preferanser for å se skjemaet.

Hvordan skal du som nettselskap kommunisere med moderne forbrukere og hvordan skal du integrere kundekommunikasjonen med prosessene til et moderne og digitalt nettselskap?

Min Strøm er en kundeapp som er spesiallaget for nettselskaper. Foruten å se strømforbruket sitt time for time, kan sluttkunden i sanntid blant annet få:

  • Oversikt over planlagte utkoblinger
  • Informasjon om hendelser i strømnettet
  • Sende inn meldinger om feil, mangler eller andre observasjoner i nettet
  • Status på feilrettingen

Samtidig gir løsningen nye muligheter for nettselskapet for å skape engasjement hos kundene på leveransen fra nettselskapet, samt effektive grensesnitt for kommunikasjon med kundene.

I dette webinaropptaket viser vi deg:

  • Hvordan Min Strøm kan benyttes for å bedre kommunikasjon med sluttkunder
  • Hvordan Min Strøm gir bedre kundeopplevelser og større engasjement på tjenestene nettselskapet leverer til kundene
  • Hvordan Min Strøm kan gi mer effektiv drift av ditt kundesenter og optimalisering av kundenære prosesser i nettselskapet

Foredragsholdere

Myselie-nguyen

Myselie Nguyen, Sales Executive Services & Software

Myselie Nguyen er en del av salgsteamet for forretningsområdet Services & Software i Embriq. Bakgrunnen hennes er sivilingeniør fra NTNU og hun har tidligere jobbet hos TrønderEnergi Kraft, Tensio og Schneider Electric. Hun er opptatt av å utnytte tilgjengelig data ved å bryte ned de tradisjonelle siloene slik at man kan jobbe mer effektivt.

David Westerlund

David Westerlund, Utvecklingschef

David ansvarar för Embriqs affärsutveckling och RnD. Att arbeta i innovativa, komplexa och datadrivna projekt med internationella parter är en del av hans vardag. David är även Product Manager för Quant Insight, Embriqs analysplattform för framtidens energiföretag. Något av de häftigaste i David vardag är det nära samarbetet med kunderna samt att få arbeta med lösningar till den energiomställning som sker runtomkring i vårt samhälle idag.

Ta tilbake kundedialogen med Min Strøm

Nå kan du som nettselskap være i forkant og gi dine nettkunder muligheten til å gjøre mer selv. Gi nettkundene et eierskap til sitt strømforbruk ved hjelp av appen Min Strøm. Med Min Strøm gir du dine nettkunder muligheten til å:

  • Motta informasjon om strømbrudd, planlagte utkoblinger eller andre feil i nettet
  • Rapportere inn feil eller annen informasjon direkte i appen
  • Få varsel og informasjon om jordfeil
Les mer
tre iphone skjermer som viser Min Strøm appen

Vi gir deg innovasjonskraft

Energy

Energibransjen står overfor flere krevende utfordringer som følge av det grønne skiftet, lokal produksjon, elektrifisering og kapasitetsbegrensninger i strømnettet. Samtidig er kravene til effektiv drift i kjernevirksomheten stadig økende. Våre produkter og tjenester gir deg den innovasjonskraften du trenger for å finne de riktige løsningene gjennom optimalisering av arbeidsprosessene, god digitalisering og riktig bruk av data.
Les mer
Embriq grafiske elementer