WebinaropptakFremtidens Kundebehandling

Et skjema ble skjult fordi det krever informasjonskapsler for statistikk og markedsføring godkjennes for å lastes inn. Vennligst klikk her for å oppdatere dine preferanser for å se skjemaet.

I dette webinaret viser vi hvordan du kan håndtere økende volum av kundehenvendelser på en effektiv måte og samtidig ivareta en svært god kunderelasjon. Jira Service Management er en av verdens mest anvendte helpdesker og løsningen spiller elegant på lag med Powercatch. Dette kombinert med Embriqs øvrige produkter for integrasjon og innsikt gir totalt en skikkelig kraftpakke!

Målgruppe: Alle norske nettselskap

Foredragsholdere

Johannes Rotmo Valle, Sales Executive i Services & Software, Embriq AS

Johannes er en del av salgsteamet for forretningsområdet Services & Software i Embriq. Han har bakgrunn som sivilingeniør fra KTH i Stockholm og har tidligere jobbet i Telenor og Resight. Johannes har de siste årene jobbet nært produktet Powercatch og har vært delaktig i etableringen i kundefront-løsningen for både Tensio og HLK.

Tensio AS

Terje Storvik fra Tensio kommer også for å fortelle hvordan Powercatch har gitt bedre kontroll med alle arbeidsprosesser i hele selskapet. Tensio ble Norges nest største nettselskap da NTE og Trønderenergi fusjonerte i 2019. Embriq ble i denne sammenheng bedt om å bygge en kundefront-løsning for det nye selskapet som skulle understøtte samtlige arbeidsprosesser.

Er du arbeidsleder, montør eller planlegger?

Automatisering av din arbeidshverdag

Samle alle ledd i arbeidsprosessen, og bygg enkelt din egen plattform til et skreddersydd verktøy, helt tilpasset din arbeidshverdag. «Dra og slipp»-funksjonen mellom leddende gir deg maksimal flyt. Effektivitet og kvalitetssikret drift tar vi ansvar for. Med smartere planlegging av arbeid i felt får du lavere feltkostnader, og mer bærekraftig arbeid.

Les mer
Skjermvideo fra Powercatch