Gode systemer og rutiner
– Rejlers Embriq er leverandør av IT-tjenester til en rekke ledende aktører innen faghandel og netthandel i Norden, med totalt ca 1.800 butikker og betydelig netthandel, sier Renè Eriksen, Direktør Operations i Rejlers Embriq. – Under Black Friday drar det seg skikkelig til, antall transaksjoner gjennom systemene stiger voldsomt og vi har ekstra bemanning som sitter klar for å løse alle mulige feilsituasjoner. Han legger til – Grunnen til at vi kan møte Black Friday med relativt lave skuldre ligger først og fremst i mange år med strukturert kvalitetssikring av alle våre systemer og rutiner. Vi har høy kvalitet i alle ledd og et velsmurt maskineri, sier Eriksen.
Vinne julehandelen på nett
– For kundene våre er Black Friday en frisk pangstart på julehandelen – herfra og frem til julaften er det full rulle sier Eriksen og forklarer: – Systemene må fungere feilfritt og takle kraftige besøkstopper, eventuelle feil må løses ekstremt hurtig og smidig, og kundene våre er helt klare på vi må ta et ende til ende ansvar inntil sak er løst, ikke minst vektlegger de viktigheten av god kommunikasjon med alle involverte aktører. I Rejlers Embriq føler vi oss godt rigget til å infri på alt dette, avslutter Eriksen.