Hopp til innhold
Katrina Johansen-Dahl, leder for Embriq Service Desk

Katrina Johansen-Dahl, leder for Embriq Service Desk

Embriq Service Desk er laget for å ta ansvaret når IT-utfordringer oppstår. Du slipper å bekymre deg for om noen svarer, hvem som har kompetansen eller hvordan problemet skal løses. Med et dedikert team som alltid er tilgjengelig får du en leverandør som sørger for stabilitet, forutsigbarhet og ett kontaktpunkt når problemer oppstår, slik at dine ansatte kan bruke tiden på det som skaper verdi for virksomheten.

IT-rådgivere som løser problemer raskt

For teamet i Embriq Service Desk handler det om å finne løsninger raskt og effektivt, enten det gjelder små tekniske spørsmål, eller store komplekse utfordringer. I tillegg handler det om at du møter mennesker med kunnskap og god serviceinnstilling, og ingen roboter

– For deg betyr det at dine ansatte møter en erfaren rådgiver, ikke en chatbot, og du slipper å vente lenge på hjelp. Ofte får du løsningen allerede i første samtale, forklarer Katrina Johansen-Dahl, leder for Embriq Service Desk.

Og tallene taler for seg: Over 90 prosent av alle henvendelser på telefon besvares innen 30 sekunder, og rundt 80 prosent av sakene løses direkte i førstelinje. For deg som kunde betyr det mindre nedetid, færre avbrudd, lavere skjulte kostnader knyttet til produksjonstap, og mindre tid brukt på intern feilretting.

IT-support 24/7/365

Embriq Service Desk fungerer som et sikkerhetsnett for virksomheter der IT aldri kan stoppe opp. Når kritiske systemer svikter kan konsekvensene bli alt fra produksjonsstans til betydelige økonomiske tap. Med døgnkontinuerlig support er du sikret hjelp uansett tidspunkt på døgnet. For deg betyr det kontinuitet i drift, tryggheten om at ansatte alltid får støtte, og muligheten til å levere til egne kunder uten å bekymre deg for nedetid. Selv på kvelder, netter og helger. Samtidig kan du være sikker på at vi håndterer alt fra enkle brukerhenvendelser til komplekse produksjonsfeil idet de oppstår.

– Vi har kunder hvor produksjonsstopp kan føre til milliontap. Derfor handler vår jobb om å løse problemer raskt, men også om å oppdage feil før de får konsekvenser. Ofte ringer vi kunden før de selv har merket at noe er galt, forteller Katrina videre.

Gjennom overvåkningssystemer oppdages feil i nettverk, datasentre og applikasjoner tidlig. Dermed settes tiltak inn før de ansatte opplever at systemene deres svikter. Slik unngår du både driftsavbrudd og misfornøyde brukere, og får en IT-støtte som hjelper deg å levere på dine egne kundeløfter.

Din totalleverandør av IT-tjenester

Embriq Service Desk løser ikke bare problemer når de oppstår, men samarbeider tett med kundens egne IT-avdelinger eller andre fagmiljøer. For flere virksomheter fungerer vårt team som en utvidelse av egen IT-avdeling, både via telefon og ved tilstedeværelse ute hos kunden. Slik slipper du å bygge opp all kompetanse internt, men samtidig beholder kontrollen.

– Vi er mer enn et kundesenter. For mange kunder er vi også ansiktet utad, og andre ganger en forlenget arm på innsiden av kundens egen IT-avdeling, forteller Katrina.

Fremtidens digitale transformasjon

Med flere tusen saker håndtert hvert år, høy løsningsgrad og et dedikert team på Embriq-kontoret i Halden, gir Embriq Service Desk deg en trygg og fremtidsrettet IT-tjeneste.

– Du får hjelp raskt med god kvalitet, og du kan alltid føle deg trygg på at vi er der for deg 24/7. Det er aldri roboter som svarer, bare mennesker som genuint bryr seg og som finner løsningen raskt, sier Katrina.

For deg som kunde av vårt løsningssenter betyr det tilgang til et dedikert og fremtidsrettet miljø som håndterer alt fra klassiske IT-utfordringer til digital transformasjon og moderne skyløsninger.

Klar for trygg og stabil IT-drift?

Ta kontakt med oss i dag for å høre mer om hvordan Embriq støtter din virksomhet med strategiske IT-tjenester, 24/7-support og løsninger tilpasset fremtidens krav.

Kontaktpersoner

Flere artikler