Frokostseminar: Hvorfor teknologi, data og smarte løsninger er nøkkelen til suksess i en post-pandemisk verden
Retail i hele verden har tatt et stort steg tilbake som følge av Covid19, men retailere som har tatt i bruk smarte, innovative løsninger har oppnådd konkurransefortrinn og tilegnet seg nye måter å operere for å tilby en bedre kundeopplevelse.
Embriq, Sitoo og GOC Retail tilbyr verktøyene du behøver for å skape enhetlige kundeopplevelser på tvers av kanaler – og som også ivaretar og bedrer driftseffektiviteten.
Frokostseminaret er gjennomført, men ønsker du informasjon om arrangementet kan du lese om høydepunktene fra Retail Reboot her.
truls.klokkerud@embriq.no
Ta kontaktKey takeaways
Under arrangementet lærer du
- Hvorfor det er på tide å tenke nytt når det gjelder retail-software og skreddersøm
- Hvordan sette sammen alle brikkene til en perfekt retail-rigg som fungerer i alle kanaler
- Hvordan bruke dataene dine for å ta bedre beslutninger
- Hvorfor investeringer i enhetlige omnikanalløsninger er det viktigste du kan gjøre akkurat nå
- Hvordan riktig bruk av teknologi og data vil gjøre din virksomhet mer konkurransedyktig i dag – og i fremtiden
For hvem?
Frokostseminaret passer perfekt for deg, hvis du:
Jobber som CEO, CFO, CTO, CIO, CDO, E-commerce-ansvarlig eller med Retail-operations innen bransjene fashion, sport, sko, bok/papir, home-decoration, brand-stores, helsekost, kosmetikk, blomster og hage.
Program
Accelerate the pace of innovation
Inkrementelle endringer er ikke lenger nok,
med Svein Cato Winther, Retail Executive Advisor, Embriq
Retail redefined
Tilpass deg forbrukernes nye forventninger til handlereisen og boost resultatene,
med Jens Levin, CEO, Sitoo
End-to-end retail
For å kunne gi kundene dine enestående og konsistente opplevelse i alle kanaler, må du tenke på helheten,
med Mats Gunnarsson, GOC Retail
Paneldebatt
Foredragsholdere
Retail
Retail er en bransje i kraftig endring og Covid19 har satt ytterligere press på behovet for innovasjon. Kundene forventer et sømløst og enhetlig samspill mellom digitale og fysiske kanaler.
Les mer om hvordan vi setter kundeopplevelser og driftseffektivitet i fokus.
Les mer